Home

Inloggen

Veelgestelde vragen over inloggen

Waarom krijg ik een foutmelding bij het inloggen?
Er kunnen verschillende oorzaken zijn, zoals: verkeerd wachtwoord, internetproblemen of een storing. Controleer je gegevens, je verbinding of probeer opnieuw in te loggen via een andere browser.

Wat kan ik doen als ik mijn wachtwoord ben vergeten?
Onder de loginmogelijkheid kun je klikken op de link ‘Wachtwoord vergeten?’. Vul hier je e-mailadres in en je ontvangt van ons een e-mail om een nieuw wachtwoord in te stellen.

Wat kan ik doen als Rechtsorde mijn e-mail niet herkend bij ‘wachtwoord vergeten’?
Controleer of het ingevulde e-mailadres correct is, dit kan bijv. door te controleren of je eerder andere mails van Rechtsorde hebt ontvangen. Ontvang je attenderingen op een ander e-mailadres? Dan is het mogelijk dat dat jouw account gekoppeld is aan dat e-mailadres.

Geen e-mail ontvangen na het kiezen van 'Wachtwoord vergeten'?
Mogelijk is deze mail in je spambox terechtgekomen, controleer deze en classificeer deze als vertrouwde afzender/niet ongewenste mail. Het kan max. 15 minuten duren voordat de mail binnenkomt.

Ik ben mijn gebruikersnaam vergeten
Je gebruikersnaam is hetzelfde als je e-mailadres. Lukt het ook niet om daarmee in te loggen? Controleer of de combinatie van je wachtwoord en e-mail juist is of kies voor ‘Wachtwoord vergeten’.